Η ιστοσελίδα μας αποτελεί ένα επιχειρηματικό εργαλείο. Όταν τη σχεδιάζουμε σωστά βελτιώνει την εμπειρία που έχουν οι χρήστες. Έτσι, τη μετρέπουν σε ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία πωλήσεών μας.
Ωστόσο, όταν κατά την κατασκευή παραλείπουμε κάποια σημαντικά βήματα και τεχνικές, το αποτέλεσμα θα κοστίσει στην επιχείρησή μας. Χάνουμε πολύτιμο χρόνο και κόστος και τελικά κάνει περισσότερο κακό παρά καλό στις όποιες προσπάθειες μάρκετινγκ.
Με σωστό προγραμματισμό, έρευνα και λίγη προνοητικότητα, μπορούμε να κάνουμε τον επόμενο σχεδιασμό σας τεράστια επιτυχία.
Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που συντάξαμε αυτήν τη λίστα ώστε να σας βοηθήσουμε να προετοιμάσετε εσάς και την ομάδα σας για επιτυχία!
Πριν βουτήξουμε στα βαθιά, η αναβάθμιση της ιστοσελίδας μας αποτελεί μια σημαντική δέσμευση. Σ’αυτό το άρθρο, θα μιλήσουμε για το πώς θα καταλάβουμε αν είναι ώρα για την αναβάθμισή της.
Πώς καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι είναι ώρα για αναβάθμιση της ιστοσελίδας μας;
Πριν ξεκινήσουμε τις απαραίτητες ενέργειες, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι ανασχεδιάζουμε τον ιστότοπό μας για τους σωστούς λόγους. Αν και υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για να αναβαθμίσουμε τον ιστότοπό μας, υπάρχουν και πολλοί κακοί.
Ζητήματα όπως “πρέπει να αλλάζω συνεχώς πράγματα για να φαίνομαι ενεργός” ή “ο ανταγωνιστής μας μόλις αναβάθμισε τον ιστότοπό του”, είναι κακοί λόγοι για να το κάνουμε.
Εάν η ιστοσελίδα μας προσελκύει αποτελεσματικά επισκέπτες και τους μετατρέπει σε δυνητικούς πελάτες, δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξουμε. Αφήνουμε τα αναλυτικά μας στοιχεία να είναι ο κριτής και όχι η υποκειμενική μας γνώμη.
Αντίθετα, κάνουμε στον εαυτό μας ερωτήσεις όπως:
- Είναι αυτή τη στιγμή η ιστοσελίδα μας βελτιστοποιημένη για κινητά;
- Έχουν αλλάξει οι επιχειρηματικοί μας στόχοι από την τελευταία φορά που παρουσιάσαμε την ιστοσελίδα μας;
- Είναι η επωνυμία μας ξεπερασμένη και θα τη βοηθήσει η ανανέωση;
- Η ιστοσελίδα μας λειτουργεί σωστά;
- Η ιστοσελίδα μας έχει καλή ταχύτητα;
- Μετατρέπουμε δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό μας;
Με βάση τις απαντήσεις μας σε αυτές τις ερωτήσεις, θα πρέπει να έχουμε μια άποψη για το εάν είναι ώρα για αναβάθμιση ή όχι.
Με βάση τα δεδομένα, ναι θα πρέπει να αναβαθμίσω την ιστοσελίδα μου. Και τώρα τι κάνουμε;
Σας παραθέτουμε τα 6 πράγματα που πρέπει να λάβουμε υπόψη και θα πρέπει οπωσδήποτε να εντάξουμε στα σχέδιά μας. Έτσι, πριν προχωρήσουμε στην αναβάθμιση της ιστοσελίδας μας κάνουμε τα εξής:
1. Θέτουμε έξυπνους και ρεαλιστικούς στόχους
Τι θέλουμε να πετύχουμε με το νέο σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας; Για κάθε έργο πρέπει να θέτουμε στόχους και ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μας δεν πρέπει να διαφέρει. Συγκεκριμένα, πρέπει να θέσουμε στόχους για το πόσο καλά λειτουργεί η ιστοσελίδα μας για στρατηγικές SEO και μάρκετινγκ, όχι μόνο πόσο ωραία είναι αισθητικά.
Αυτό δεν σημαίνει ότι μια καλή συνολική εμφάνιση δεν βοηθά τις προσπάθειες μάρκετινγκ – φυσικά και τις βοηθάει. Ωστόσο, αν εστιάσουμε μόνο στην εμφάνιση και ξεχάσουμε τη λειτουργικότητα, χάνουμε τελείως το νόημα.
2. Ερευνούμε το κοινό – στόχο μας
Για να δημιουργήσουμε την καλύτερη ιστοσελίδα για τους χρήστες μας, πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι και τι τους αρέσει.
Ποιες είναι οι προτιμήσεις τους; Ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν; Αυτές οι πληροφορίες θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε τον καλύτερο σχεδιασμό για αυτούς και τις ανάγκες τους.
3. Ελέγχουμε τον ανταγωνισμό μας
Η έρευνα ανταγωνισμού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δούμε τι κάνουν οι άλλοι στον κλάδο μας και πώς θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε καλύτερα.
Εάν ο ανταγωνιστής μας είναι πραγματικά επιτυχημένος, προσπαθούμε να καταλάβουμε γιατί συμβαίνει αυτό. Τι κάνουν με τις ιστοσελίδες τους που δεν κάνουμε εμείς; Μπορεί να μας βοηθήσει να προσποιηθούμε ότι είμαστε πελάτης και να το κοιτάξουμε από αυτή την οπτική γωνία. Έτσι, στη συνέχεια συγκρίνουμε τους δύο ιστοτόπους. Σημειώνουμε συγκεκριμένους τομείς στους οποίους υστερούμε και θέτουμε στόχους για να τους βελτιώσουμε για τον επανασχεδιασμό.
4. Ελέγχουμε και ανανεώνουμε το περιεχόμενό μας
Η αναβάθμιση και ο ανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μας είναι επίσης μια τέλεια δικαιολογία για να δημιουργήσουμε μια νέα στρατηγική περιεχομένου.
Το σχέδιο και το περιεχόμενό μας δουλεύουν μαζί, ώστε να φέρουν το ιδανικό αποτέλεσμα. Μια νέα προσέγγιση στο περιεχόμενο μπορεί να μας βοηθήσει να ωθήσουμε την επιχείρησή μας και να μας ανοίξει νέους ορίζοντες!
5. Βεβαιωνόμαστε ότι η ιστοσελίδα μας θα είναι Responsive:
Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα μας αλλάζει σχεδιασμό και εμφάνιση με βάση τη συσκευή του χρήστη. Οι επισκέπτες το περιμένουν όλο και περισσότερο από την εμπειρία περιήγησής τους και αν δεν το έχουμε, θα ψάξουν αλλού.
O Responsive σχεδιασμός θα ενισχύσει επίσης το SEO σας βάσει αλγορίθμων της Google, επομένως δεν πρέπει να το αμελούμε. Στην Digital Act πάντως σχεδιάζουμε μόνο Responsive Ιστοσελίδες οπότε μην ανησυχείτε για αυτό όταν εργάζεστε μαζί μας!
6.Αξιολογούμε το CMS μας
Το CMS (σύστημα διαχείρισης περιεχομένου) που θα επιλέξουμε θα ορίσει το τι μπορούμε να κάνουμε με την κατασκευή ή την αναβάθμιση της ιστοσελίδας μας. Η πλατφόρμα για τον ιστότοπό μας πρέπει να εξισορροπεί τις επιλογές και τις δυνατότητες με τους στόχους που προσπαθούμε να επιτύχουμε.
Στην Digital Act, προτείνουμε και χρησιμοποιούμε το WordPress ως ένα εξαιρετικό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου άκρως παραμετροποιήσιμο, ασφαλές και εύκολο στη μετέπειτα διαχείριση του.
Εάν θέλετε καθοδήγηση για το ταξίδι στον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε! Αφήστε μας να βελτιώσουμε το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά σας για έναν ιστότοπο που προσφέρει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε!
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια για την κατασκευή, τον ανασχεδιασμό ή την αναβάθμιση της ιστοσελίδας σας; Επικοινωνήσετε σήμερα μαζί μας!