Το υλικό και οι απαραίτητες πληροφορίες θα δημιουργηθούν από τον προμηθευτή και θα εξαχθούν σε ένα αρχείο csv ή xml. Μετά την αποστολή του αρχείου πραγματοποιούμε τις ενέργειες που απαιτούνται ώστε να εμφανίζονται σωστά όλες οι πληροφορίες των προϊόντων που θα προσαρμοστούν στη δομή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Με αυτό τον τρόπο εισαγωγής μπορούμε σε μελλοντικό διάστημα να τροποιήσουμε ευκολότερα τα στοιχεία των προϊόντων, όπως για παράδειγμα να αναδιαμορφώσουμε τις τιμές για μία συγκεκριμένη περίοδο, να προσθέσουμε ετικέτες και χαρακτηριστικά στα προϊόντα μας κλπ.
Επίσης εάν λάβουμε το αρχείο μέσω url ή ftp από τον προμηθευτή μας μας δίνεται η δυνατότητα (εάν μας την παρέχει ο προμηθευτής) μέσω cron jobs, να ενημερώνουμε σε καθημερινή βάση το απόθεμα των προϊόντων μας, έτσι ώστε να αποκλείσουμε την πιθανότητα να πραγματοποιηθεί παραγγελία σε προϊόν που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο για αποστολή από την αποθήκη μας.
Το υλικό και οι απαραίτητες πληροφορίες θα αποσταλλούν από τον πελάτη σε ψηφιακή μορφή σε ένα αρχείο word ή pdf (εάν υπάρχει διαθέσιμος κατάλογος) όπου θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές για την εξής δομή:
- Τίτλος προϊόντος
- Περιγραφή προϊόντος
- Κωδικός προϊόντος
- Τιμή προϊόντος
- Χαρακτηριστικά προϊόντος
- Κατηγορία προϊόντος
- Φωτογραφίες προϊόντος
*Σε περίπτωση που δεν υπάρχει το διαθέσιμο υλικό από τον πελάτη θα πρέπει να δημιουργηθεί από εμάς. Αυτή η περίπτωση θα χρειαστεί ειδική μεταχείριση, καθώς αφενός αυξάνεται ο χρόνος που απαιτείται ώστε να συλλέξουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από διάφορες πηγές, αφετέρου απαιτείται και γνώση ώστε να τροποποιήσουμε τις πληροφορίες για να ειναι φιλικές στις μηχανές αναζήτησης κάτι που ενδέχεται να επηρεάσει το κόστος εισαγωγής.