Σύνταξη άρθρου: Γιώργος Μαυραγάνης   |   Χρόνος Ανάγνωσης: 4′

Η ιστοσελίδα σας είναι ένα επιχειρηματικό εργαλείο. Όταν σχεδιάζεται σωστά μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία που έχουν οι χρήστες που την επισκέπτονται και να την μετατρέψουν σε ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία πωλήσεών σας.

Ωστόσο, όταν παραλείπονται κάποια σημαντικά βήματα και τεχνικές, το αποτέλεσμα που θα προκύψει μπορεί να κοστίσει στην επιχείρησή σας πολύτιμο χρόνο και κόστος και τελικά να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό στις όποιες προσπάθειες μάρκετινγκ.

Αλλά μην αφήνετε όλα αυτά να σας τρομάξουν!

Με σωστό προγραμματισμό, έρευνα και λίγη προνοητικότητα, μπορείτε να κάνετε τον επόμενο επανασχεδιασμό σας τεράστια επιτυχία και να αποφύγετε κάθε περιττό άγχος.

Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που συντάξαμε αυτήν τη λίστα ελέγχου ανασχεδιασμού ιστοσελίδας για να σας βοηθήσουμε να προετοιμάσετε εσάς και την ομάδα σας για επιτυχία!

Πριν βουτήξουμε στα βαθιά, ο ανασχεδιασμός ιστοσελίδας είναι μια σημαντική δέσμευση, οπότε ας μιλήσουμε για το πώς να καταλάβουμε αν είναι ώρα για τον ανασχεδιασμό της.

Πώς καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι είναι ώρα για ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας μας;

Πριν ξεκινήσετε τις απαραίτητες ενέργειες, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ανασχεδιάζετε τον ιστότοπό σας για τους σωστούς λόγους. Αν και υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για να επανασχεδιάσεις τον ιστότοπό σου, υπάρχουν και πολλοί κακοί.

Ζητήματα όπως “πρέπει να αλλάζω συνεχώς πράγματα για να φαίνομαι ενεργός” ή “ο ανταγωνιστής μας μόλις επανασχεδίασε τον ιστότοπό του”, είναι κακοί λόγοι για έναν ανασχεδιασμό.

Εάν η ιστοσελίδα σας προσελκύει αποτελεσματικά επισκέπτες και μετατρέπει δυνητικούς πελάτες, δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξετε. Αφήστε τα αναλυτικά σας στοιχεία να είναι ο κριτής και όχι η υποκειμενική σας γνώμη.

Αντίθετα, κάντε στον εαυτό σας ερωτήσεις όπως:

  • Είναι αυτή τη στιγμή η ιστοσελίδα μας βελτιστοποιημένη για κινητά;
  • Έχουν αλλάξει οι επιχειρηματικοί μας στόχοι από την τελευταία φορά που παρουσιάσαμε την ιστοσελίδα μας;
  • Είναι η επωνυμία μας ξεπερασμένη και χρειάζεται ανανέωση;
  • Η ιστοσελίδα μας λειτουργεί σωστά;
  • Η ιστοσελίδα μας έχει καλή ταχύτητα;
  • Μετατρέπουμε δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό μας;

Με βάση τις απαντήσεις σας σε αυτές τις ερωτήσεις, θα πρέπει να έχετε μια άποψη για το εάν είναι ώρα για επανασχεδιασμό ή όχι.

Όπως φαίνεται, ναι θα πρέπει να ανασχεδιάσουμε την ιστοσελίδα μας. Και τώρα τι κάνουμε;

Σας παραθέτουμε τα 6 πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη και θα πρέπει οπωσδήποτε να εντάξετε στα σχέδιά σας πριν προχωρήσετε στον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

1. Θέστε έξυπνους και ρεαλιστικούς στόχους

Τι θέλετε να πετύχετε με το νέο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας; Κάθε έργο χρειάζεται στόχους και ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας σας δεν πρέπει να διαφέρει. Συγκεκριμένα, πρέπει να θέσετε στόχους για το πόσο καλά λειτουργεί η ιστοσελίδα σας για στρατηγικές SEO και μάρκετινγκ, όχι μόνο πόσο ωραία φαίνεται αισθητικά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι μια καλή συνολική εμφάνιση δεν βοηθά τις προσπάθειες μάρκετινγκ – φυσικά και τις βοηθάει. Ωστόσο, αν εστιάσετε μόνο στην εμφάνιση και ξεχάσετε τη λειτουργία, χάνετε τελείως το νόημα.

2. Ερευνήστε το κοινό – στόχο σας

Για να δημιουργήσετε την καλύτερη ιστοσελίδα για τους χρήστες σας, πρέπει να γνωρίζετε ποιοι είναι και τι τους αρέσει.

Ποιες είναι οι προτιμήσεις τους; Ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν; Αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τον καλύτερο επανασχεδιασμό για αυτούς και τις ανάγκες τους.

3. Ελέγξτε τον ανταγωνισμό σας

Η έρευνα του ανταγωνισμού σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε τι κάνουν οι άλλοι στον κλάδο σας και πώς θα μπορούσατε να τα καταφέρετε καλύτερα.

Εάν ο ανταγωνιστής σας είναι πραγματικά επιτυχημένος, προσπαθήστε να καταλάβετε γιατί συμβαίνει αυτό. Τι κάνουν με τις ιστοσελίδες τους που δεν κάνετε εσείς; Μπορεί να σας βοηθήσει να προσποιηθείτε ότι είστε πελάτης και να το κοιτάξετε από αυτή την οπτική γωνία και  στη συνέχεια να συγκρίνετε τους δύο ιστοτόπους σας. Σημειώστε συγκεκριμένους τομείς στους οποίους υστερείτε και θέστε στόχους για να τους βελτιώσετε για τον επανασχεδιασμό.

4. Ελέγξτε και ανανεώστε το περιεχόμενό σας

Η ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας είναι επίσης μια τέλεια δικαιολογία για να δημιουργήσετε μια νέα στρατηγική περιεχομένου.

Το σχέδιο και το περιεχόμενό σας συνεργάζονται ώστε να φέρουν το ιδανικό αποτέλεσμα. Μια νέα προσέγγιση στο περιεχόμενο μπορεί να σας βοηθήσει να ωθήσετε την επιχείρησή σας και να ανοίξει νέους ορίζοντες!

5. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας θα είναι Responsive:

Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας πρέπει να ανταποκρίνεται, να προσαρμόζεται και να ρυθμίζεται εκ νέου με βάση το μέγεθος της οθόνης και τη συσκευή του χρήστη. Οι επισκέπτες το περιμένουν όλο και περισσότερο από την εμπειρία περιήγησής τους και αν δεν το έχετε, θα ψάξουν αλλού.

O Responsive σχεδιασμός  θα ενισχύσει επίσης το SEO σας βάσει αλγορίθμων της Google, επομένως μην το αμελείτε. Στην Digital Act πάντως σχεδιάζουμε μόνο Responsive Ιστοσελίδες οπότε μην ανησυχείτε για αυτό όταν εργάζεστε μαζί μας!

6.Αξιολογήστε το CMS σας

Το CMS (σύστημα διαχείρισης περιεχομένου) που θα επιλέξετε θα ορίσει το τι μπορείτε να κάνετε με την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας. Η πλατφόρμα για τον ιστότοπό σας πρέπει να εξισορροπεί τις επιλογές και τις δυνατότητες με τους στόχους που προσπαθείτε να επιτύχετε.

Στην Digital Act, προτείνουμε και χρησιμοποιούμε το WordPress ως ένα εξαιρετικό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου άκρως παραμετροποιήσιμο, ασφαλές και εύκολο στη μετέπειτα διαχείριση του.

Εάν χρειάζεστε καθοδήγηση για το ταξίδι στον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε! Αφήστε μας να βελτιώσουμε το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά σας για έναν ιστότοπο που προσφέρει τα αποτελέσματα που θέλετε!

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια για την κατασκευή ή ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!