Διαφήμιση στο Google

Σήμερα η Google όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο με περισσότερες από 40 δισεκατομύρια επισκέψεις το μήνα.

διαφήμιση στο google

Εάν θέλουμε να αυξήσουμε άμεσα τις πωλήσεις της επιχείρησής μας, τότε η διαφήμιση στο Google είναι ένας καλός τρόπος για να τα καταφέρουμε. Οι πιθανότητες να φέρουμε πελάτες στην επιχείρησή μας αν κατέχουμε μία θέση στην πρώτη σελίδα της Google αυξάνουν δραματικά.

Με διαφήμιση στο Google κάνουμε αυτό το όνειρο πραγματικότητα!

Με αυτή τη μέθοδο, οι χρήστες που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας βλέπουν την ιστοσελίδα μας . Πληρώνουμε μόνο κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει “κλικ” στη διαφήμιση που “τρέχουμε” στην ιστοσελίδα ή το e-shop μας.

Μπορεί το seo (βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού μας καταστήματος για τις μηχανές αναζήτησης) να παίζει σημαντικό ρόλο στην πορεία του project μας, ωστόσο αυτό απαιτεί χρόνο. Η συγκεκριμένη μέθοδος απαιτεί 4-12 μήνες για να δούμε οργανικά αποτελέσματα για το project μας.

Επομένως, για να φέρουμε άμεσα αποτελέσματα η διαφήμιση στο google αποτελεί την πρώτη μας επιλογή.
Για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα το μοντέλο λειτουργίας σας παρουσιάζουμε παρακάτω τα αποτελέσματα αναζήτησης με τη λέξη κλειδί “ενοικιάσεις αυτοκινήτων”.

διαφήμιση στο google

Όπως βλέπουμε στο συγκεκριμένο παράδειγμα, στο πάνω και κάτω μέρος, (δηλαδή στις 2 πρώτες θέσεις και στις 3 τελευταίες) βλέπουμε διαφημίσεις της google. Επιχειρήσεις δηλαδή που “τρέχουν” καμπάνιες google adwords. Τα υπόλοιπα είναι οργανικά αποτελέσματα που έχουν πάρει κατάταξη μέσω στρατηγικών seo.

Πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο Google;

Η Google χρησιμοποιεί τη μέθοδο PPC (pay per click) για να χρεώνει τους διαφημιζόμενούς της. Όπως αναφέραμε και παραπάνω, πληρώνουμε μόνο κάθε φορά που κάποιος χρήστης κλικάρει στη διαφήμισή μας. Τελευταία έχει προσθέσει και το Display Ad type που εμφανίζει τη διαφήμισή μας σε websites, video κλπ. που επισκέπτονται οι χρήστες.

Το κόστος προκύπτει από τους εξής παράγοντες:

Ανταγωνισμός

Είναι λογικό, ότι όσο περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν να κάνουν διαφημίσεις με λέξεις κλειδιά που επιλέγουμε και εμείς, τόσο αυξάνει και το κόστος για να είμαστε στις πρώτες θέσεις. Αυτός είναι και ο κύριος παράγοντας του κόστους. Σε γενικές γραμμές το κόστος για λέξεις κλειδιά με χαμηλό ανταγωνισμό ξεκινά από 0,10€ ανά κλικ. Σε λέξεις κλειδιά με υψηλό ανταγωνισμό μπορεί να φτάσει και τα 5€ ανά κλικ. Στις display διαφημίσεις ο μέσος όρος του κόστους ανα κλικ είναι λίγο κάτω από 1€.

Συνάφεια περιεχομένου

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας παίζει και αυτό σημαντικό ρόλο στο κόστος της διαφήμισής μας. Με άλλα λόγια το περιεχόμενο μας θα πρέπει να ενδιαφέρει τους χρήστες που κάνουν κλικ στη διαφήμισή μας. Αυτό συμβαίνει γιατί η google θέλει να δίνει την καλύτερη δυνατή πληροφορία στον χρήστη.

Ταχύτητα, δομή ιστοσελίδας και εμπειρία χρήστη

Ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει το κόστος της διαφήμισής μας είναι το πόσο γρήγορα “τρέχει” η ιστοσελίδα μας. Αν το website ή το e-shop μας αργεί να φορτώσει αυτό θα αποτρέψει τον χρήστη στο να παραμείνει και θα στραφεί σε ανταγωνιστή μας. Επίσης η ιστοσελίδα μας θα πρέπει να διαθέτει σωστή δομή, να είναι responsive και να προσφέρει καλή εμπειρία στον επισκέπτη. Επομένως αν δεν πληροί αυτές τις προϋποθέσεις θα αναγκαστούμε να πληρώσουμε περισσότερο για να βρεθούμε στις πρώτες θέσεις.

Στη Digital Act σχεδιάζουμε ιστοσελίδες & e-shops που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που ορίζει η google, ώστε να φέρουμε τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα.

Θέλετε διαφήμιση στο Google για την επιχείρησή σας;
Επικοινωνήστε μαζί μας!